გაკვეთილის
მთავარი თემა
|
ავტოპორტრეტი
|
სწავლების
საფეხური
|
VII კლასი
|
მოსწავლეთა
პროფილი
|
29
მოსწავლე. განსაკუთრებული მიდგომის საჭიროების მქონე მოსწავლეები
კლასში
არ არიან.
|
გაკვეთილის
მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლე
ეცნობა რენესანსის ეპოქის რამდენიმე მხატვრის ავტოპორტრეტს და მსჯელობს აღორძინების
ხანის ზოგად თავისებურებებსა და საერთო სულისკვეთებაზე
|
გაკვეთილის
მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლეს განვუვითაროთ ხელოვნების ნაწარმოების
ისტორიულ კონ-ტექსტში აღქმის უნარი, რათა მან გააანალიზოს რენესანსის რამდენიმე მხატვრის
შემოქმედება და მათი წვლილი კონკრეტულად ერთი ჟანრის-ავტოპორტრეტის განვითარებაში.
მოსწავლე მსჯელობს იმის შესახებ,თუ რა გავლენა
იქონია ისტორიულმა და კულტურულმა კონტექსტმა ნამუშევრის შინაარსზე.
|
წინასწარი
ცოდნა
|
იციან
და განმარტავენ სახვითი ხელოვნების ჟანრების ცნებებს.
|
შეფასების
საგანი და პროცედურები
|
მხატვრული
ნაწარმოების შესახებ მსჯელობისა და მისი გააანალიზების უნარი, საკუთარი აზრის არგუმენტირებულად ჩამოყალიბების
უნარი
|
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო,
რენესანსის ეპოქის თვალსაჩინო მასალა-რეპროდუქციები.
|
გაკვეთილის
მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
აქტივობა
I.ინფორმაციის
გაცნობა და მსჯელობა-15წთ.
აქტივობაII.ინფორმაცია
და ინტერაქტივი-10წთ.
აქტივობაIIIინტერაქტივი-10წთ.
აქტივობაIV.საკლასო
დავალება-10წთ.
|
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий